JP Gray

Other

★★★★★

Accountant a.i. regio geel

10 August Provincie Antwerpen, Geel Temp

Momenteel zijn wij voor een van onze klanten in regio Geel op zoek naar een accountant A.I.

Taken: Je ben verantwoordelijk voor de dagelijkse boekhouding en je rapporteert aan de Finance Manager:

* Je boekt facturen, banken en diverse verrichtingen
* Je volgt de banksituatie dagelijks op
* Je zorgt voor de betaling van de leveranciers
* Je stelt de maandelijkse verkoopfacturen op gericht aan onze klanten. Je baseert je hiervoor op info van de operationele divisies
* Je volgt de klantenbetalingen op, en onderneemt actie bij betalingsachterstand
* Je doet de BTW- (en andere) aangiftes
* Je zorgt samen met de finance manager voor de maandelijkse, kwartaal en jaar- afsluitingen
* Je doet een regelmatige algemene controle op boekhoudige verrichtingen

* o.a. uitzoeken van verschillen tussen betalingen en facturen
* opvolging company credit cards

* Je ondersteunt de bedrijfsleiding bij het financieel beheer van de onderneming:

* opmaken van financiële rapporten;
* advies mbt ondernemingsfiscaliteit;
* bewaken van de liquiditeitspositie van de onderneming en beheren van de liquide middelen;
* analyseren en toelichten van de bedrijfsresultaten;
* Nacalculaties uitvoeren van projecten;
* meewerken aan het opstellen van budgetten;
* Voorbereiding Audits en controles

* Je beheert contracten, leasingdossiers, verzekeringen

Profiel:

* Je bent in het bezit van een Bachelor diploma Accountancy, of gelijkwaardig door ervaring
* Je hebt een aantal jaren ervaring op een algemene boekhouding
* Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en kan jezelf uitdrukken in het Engels
* Ervaring met Venice is een plus
* Je werkt nauwkeurig en respecteert deadlines
* Je bent leergierig, flexibel en communicatief

Indien u interesse heeft, mag u mij contacteren op: 03 613 30 30 of uw CV mailen naar: b.roddi(a)jpgray.be.

Sthree Belgium is acting as an Employment Business in relation to this vacancy.

Other Jobs Business / Accounting

Back to the list